Izveštaji i ostala izdanja 
Kad izvršitelj pokuca na vrata
„Kada izvršitelj pokuca na vrata“ je fraza koja se često čuje u javnosti, deluje pomalo zastrašujuće, a svakako izaziva neprijatnost za građane koji se nađu u takvoj situaciji.
Izveštaj o dizajnu za Srbiju 2018-2020.
Proces konsultacija između više različitih zainteresovanih strana znatno se poboljšao u Srbiji i ostvario je bolji odjek u javnosti, uključujući i na lokalnom nivou. Međutim, akcioni plan većinom nastavlja inicijative iz prethodnog plana i uglavnom uz mere koje imaju ograničenu ambiciju.
Vodič za zaštitu prava potrošača
Vodič za zaštitu prava potrošača namenili smo svim građanima i građankama kako bi se upoznali sa svojim pravima i obavezama prilikom kupovine robe ili zaključivanja ugovora o pružanju usluga.
Zaštita potrošača u izvršnom postupku
Potrošač u izvršnom postupku se najčešće nalazi u položaju izvršnog dužnika, lica protiv kojeg se vodi postupak. Veliki broj građana našao se u situaciji da je protiv njih pokrenut postupak izvršenja na osnovu verodostojne isprave, najčešće radi naplate komunalnog ili srodnog potraživanja (npr. telekomunikacione usluge.
Strategija za podršku razvoja malih i srednjih preduzeća, preduzetništva i konkurentnosti za period od 2015. do 2020. godine sa Akcionim planom
Strategija za podršku razvoja malih i srednjih preduzeća i preduzetništva usvojena je u martu 2015. godine za period važenja do 2020. godine. Ova Strategija predstavlja okvir politike razvoja sektora malih i srednjih preduzeća i preduzetništva u Srbiji, a karakteriše se multi-dimenzionalnošću, sveobuhvatnošću i kompleksnošću, naročito imajući u vidu broj institucija (preko 40) uključenih u njeno sprovođenje.
Mehanizam za nezavisno izveštavanje (MNI)
Akcioni plan Srbije je obuhvatio mnoga ključna pitanja otvorene uprave, uključujući pristup informacijama i prostor za građansko učešće i delovanje. Vlada je u potpunosti ispunila 7 od 14 obaveza do kraja sprovođenja akcionog plana.
Western Balkan PAR Monitor 2017/2018
Governments in the Western Balkans have been implementing public administration reforms (PAR) for over a decade now, with varying degrees of success. Since 2014, PAR is acknowledged as one of the fundamental areas of reform on any country’s path to EU membership and a set of principles was prepared for the accession countries to follow and comply with in this area in order to become successful EU member states.
Nacionalni PAR Monitor
Na Zapadnom Balkanu se reforme javne uprave (RJU) sprovode više od deset godina, sa različitim stepenom uspeha. Od 2014. godine, RJU je prepoznata kao jedna od osnovnih oblasti reformi na putu bilo koje zemlje ka članstvu u EU, i pripremljen je set principa koji zemlje u procesu pristupanja treba da prate kako bi postale uspešne članice.
Izveštaj o napretku Srbije: 2016-2017.
Centar za evropske politike je, kao nacionalna istraživačka organizacija koja vrši ulogu Nezavisnog mehanizma za izveštavanje pod okriljem Partnerstva za otvorenu upravu – POU, izradio izveštaj o napretku Srbije za 2016-17.
Transformacija Poreske uprave
Zašto je transformacija Poreske uprave bitna? Koji su ključni aspekti efikasne poreske uprave? Kako treba da izgleda transformacija Poreske uprave Srbije u kontekstu reforme javne uprave i pregovora sa EU? Kako Program ekonomskih reformi – ERP posmatra ovu oblast?