Dobra vladavina 
Accountability
Do Western Balkan countries have good freedom of information (FOI) laws and are they consistently applied? Find out in this WeBER Infographic!
Western Balkan PAR Monitor 2017/2018
Governments in the Western Balkans have been implementing public administration reforms (PAR) for over a decade now, with varying degrees of success. Since 2014, PAR is acknowledged as one of the fundamental areas of reform on any country’s path to EU membership and a set of principles was prepared for the accession countries to follow and comply with in this area in order to become successful EU member states.
Nacionalni PAR Monitor
Na Zapadnom Balkanu se reforme javne uprave (RJU) sprovode više od deset godina, sa različitim stepenom uspeha. Od 2014. godine, RJU je prepoznata kao jedna od osnovnih oblasti reformi na putu bilo koje zemlje ka članstvu u EU, i pripremljen je set principa koji zemlje u procesu pristupanja treba da prate kako bi postale uspešne članice.
Izveštaj o napretku Srbije: 2016-2017.
Centar za evropske politike je, kao nacionalna istraživačka organizacija koja vrši ulogu Nezavisnog mehanizma za izveštavanje pod okriljem Partnerstva za otvorenu upravu – POU, izradio izveštaj o napretku Srbije za 2016-17.
Otvorenost i inkluzivnost kreiranja javnih politika u Srbiji
Upravljanje sistemom javnih politika predstavlja jednu od ključnih reformskih oblasti u okviru reforme javne uprave (RJU) u Srbiji, zajedno sa sistemom pružanja javnih usluga. Sa druge strane, participativan i činjenično zasnovan proces kreiranja javnih politika ne samo da povećava transparentnost i odgovornost, već pozitivno utiče na ishode javnih politika, odnosno unapređenje kvaliteta javnih usluga.
Siva knjiga javnih usluga
Siva knjiga javnih usluga u Srbiji nastala je kao rezultat sveobuhvatnih istraživanja o procesu kreiranja javnih politika u oblasti reforme javne uprave i kvalitetu javnih usluga, sprovedenih u okviru projekta „Partnerstvom do dobre JAvne uprave“. Cilj Sive knjige je da predstavi najvažnije rezultate sprovedenih istraživanja i da ponudi konkretan set preporuka za unapređenje pružanja javnih usluga.
Otvorenost i inkluzivnost kreiranja javnih politika u Srbiji
Projekat u okviru koga je ova strudija izrađena je bio usmeren ka obezbeđivanju činjenica i dokaza o zadovoljstvu građana sa tri različite grupe najčešće korišćenih i najrasprostranjenijih javnih usluga (izdavanje ličnih dokumenata, usluge domova zdravlja, kao i usluge upisa dece u predškolske ustanove i osnovne škole), kao i o kvalitetu kreiranja politike u tim oblastima koje su ključne u procesu pristupanja EU kada je u pitanju reforma javne uprave.
Dobar menadžer u državnoj upravi
Kada se državna uprava posmatra sistemski, institucionalno, kada se posmatraju njeni organizacioni oblici, njihova struktura, raspodela i sadržina upravnih poslova, pravno uređenje i način rada, lako se upadne u zamku apstrahovanja ključnog činioca svake organizacije – ljudi koji čine tu organizaciju.
Slaba dvojka Srbiji za profesionalizaciju uprave
U ovom tekstu je prikazana ocena koju je Srbija dobila za oblast javna služba i upravljanje ljudskim resursima, uz prikaz rezultata ostalih država Zapadnog Balkana. Oblast službeničkog sistema je analizirana kroz sedam principa koji su prepoznati kao preduslovi potrebni za stvaranje profesionalne uprave koja se zasniva na sposobnostima i zaslugama službenika.
Ljudski resursi na lokalu
Reforma javne uprave u Srbiji, koja je usvajanjem Strategije reforme javne uprave i Akcionog plana za njenu implementaciju ušla u novu fazu, između ostalog ima za cilj uspostavljanje usklađenog javno-službeničkog sistema zasnovanog na zaslugama i unapređenje upravljanja ljudskim resursima.