CEP studije 
Zaštita potrošača u Srbiji
Politika zaštite potrošača u Srbiji je presudno uslovljena recepcijom standarda evropske politike zaštite potrošača i pravila evropskog zakonodavstva. Nesumnjivo, ključni problem zaštite prava potrošača u Srbiji nije pravna norma, već mehanizmi koji obezbeđuju njenu primenu u praksi.
Problemi i prepreke za pristup pravdi u izvršnom postupku iz perspektive zaštite potrošača
Svrha izvršenja jeste namirenje novčanog ili nenovčanog potraživanja izvršnog poverioca sadržanog u izvršnoj ili verodostojnoj ispravi, pouzdano i efikasno, u zakonom uređenom postupku. S druge strane, potrebno je obezbediti zaštitu prava izvršnog dužnika, prava propisanih materijalnim zakonodavstvom, a u skladu sa pravilima postupka.
Zastupanje interesa Srbije u Evropskoj uniji
Cilj ove studije je da ispita postojeće administrativne, finansijske i lobističke kapacitete Srbije u kontekstu procesa pristupnih pregovora sa EU, radi sticanja sveobuhvatnog razumevanja kako Srbija danas ostvaruje svoje interese u Briselu. Da bi se ostvario taj cilj, u ovoj studiji se postavlja sledeće istraživačko pitanje: Koji su postojeći administrativni, finansijski i lobistički kapaciteti Srbije na nivou EU i da li su oni dovoljni za njeno uspešno ostvarivanje interesa?
Siva knjiga javnih usluga
Siva knjiga javnih usluga u Srbiji nastala je kao rezultat sveobuhvatnih istraživanja o procesu kreiranja javnih politika u oblasti reforme javne uprave i kvalitetu javnih usluga, sprovedenih u okviru projekta „Partnerstvom do dobre JAvne uprave“. Cilj Sive knjige je da predstavi najvažnije rezultate sprovedenih istraživanja i da ponudi konkretan set preporuka za unapređenje pružanja javnih usluga.
Otvorenost i inkluzivnost kreiranja javnih politika u Srbiji
Projekat u okviru koga je ova strudija izrađena je bio usmeren ka obezbeđivanju činjenica i dokaza o zadovoljstvu građana sa tri različite grupe najčešće korišćenih i najrasprostranjenijih javnih usluga (izdavanje ličnih dokumenata, usluge domova zdravlja, kao i usluge upisa dece u predškolske ustanove i osnovne škole), kao i o kvalitetu kreiranja politike u tim oblastima koje su ključne u procesu pristupanja EU kada je u pitanju reforma javne uprave.
Dobar menadžer u državnoj upravi
Kada se državna uprava posmatra sistemski, institucionalno, kada se posmatraju njeni organizacioni oblici, njihova struktura, raspodela i sadržina upravnih poslova, pravno uređenje i način rada, lako se upadne u zamku apstrahovanja ključnog činioca svake organizacije – ljudi koji čine tu organizaciju.
Lokalne finansije i životna sredina
Srbija u narednom periodu mora da uspostavi efektivan sistem finansiranja zaštite životne sredine, naročito na lokalnom nivou, kako bi obezbedila zdravlje svojih građana, održivost domaće privrede i usaglašenost sa evropskim standardima.
Kvalitetnom politikom zadržavanja kadrova do uspešne integracije Srbije u EU
Adekvatni administrativni kapaciteti su jedan od suštinskih preduslova za uspešnu integraciju i održivo članstvo Srbije u EU. Međutim, iskusni kadrovi poslednjih godina učestalo napuštaju državnu upravu usled neadekvatnih uslova rada.
Kreiranje javnih politika na Zapadnom Balkanu
Pretendenti za članstvo u EU sa Zapadnog Balkana nalaze se u dugom i zahtevnom procesu unapređenja sistema kreiranja javnih politika. Stvaranje održivih rezultata zahteva ne samo robusne instrumente i procedure, već i uključivanje svih zainteresovanih strana – civilnog društva, medija, interesnih grupa i udruženja – u kreiranje javnih politika.
Potražnja za otvorenim podacima u Srbiji
Ova publikacija razmatra potražnju za otvorenim podacima koju stvaraju organizacije civilnog društva (OCD), u okruženju u kome je ponuda otvorenih podataka ograničena.